Evenementen

Jaarlijkse worden er door de Seniorenvereniging Zwanenburg-Halfweg enkele evenementen georganiseerd. Tot voor Corona vonden deze feesten plaats in cultureel centrum De Olm in Zwanenburg. Helaas blijkt het nieuwe Dorpshuis niet geschikt voor deze evenementen. Voor wat betreft de bingo, deze wordt iedere derde vrijdag van de maand gehouden in het gebouw van de Speeltuinvereniging Zwanenburg. De feesten worden georganiseerd in de Zoete Inval in de Haarlemmerliede.

Lunch in De Zoete Inval

OP zaterdag 30 september 2023 zal er in De Zoete Inval een lunch georganiseerd worden. Tevens is er een optreden van De Dekselse Meiden.

Jubileum feest

Op 14 november 2021 vindt het 6 jarige jubileum feest plaats. Het wordt een jubileum feest genoemd, omdat het 5 jarige bestaan door corona niet gevierd kon worden.